Αναμνήσεις, σκέψεις, συναισθήματα....once a teacher, always a teacher!!!

Τι ήθελα κι εγώ σαββατιάτικα να ψάξω τα παλιά μου πράγματα!!!
Μιας και άλλαξα σχολείο φέτος, ξαναβλέπω παλιό μου υλικό, βιβλία, κούτες κτλ, μήπως και μπορέσω να χρησιμοποιήσω κάτι από αυτά που ήδη έχω.... Και τι βρήκα;;;;
Δωράκια από μαμάδες μαθητών μου από το πρώτο σχολείο στο οποίο εργάστηκα.... Πώς πέρασαν κιόλας 13 χρόνια; Κι όμως, σας το ορκίζομαι, σας έχω ΠΑΝΤΑ στο μυαλό μου και την καρδιά μου. Με αγαπήσατε και σας αγάπησα... Μπελίντα, Βάσω, Ελένη, Φεριδέ, Σταυρούλα (και πολλές πολλές μανούλες ακόμη!!!) είστε πρότυπα για μένα. Ο αγώνας που δώσατε και δίνετε για τα παιδιά σας είναι για μένα μάθημα ζωής :)

Δείτε τι βρήκα στα ντουλάπια μου....






Ευχαριστώ το Θεό που κάνω τη δουλειά που τόοοοοοοοοοοοοοοοσο αγαπώ!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις